BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

1 augusti 2010

Bra dag

Har haft en mycket bra söndag :)
Började med middag hos farmor&farfar , vi fick revbensspjäll ,potatisgratäng och grönsaker , smaaarrigt som fan !
Efter maten så följde jag med pappa och mina systrar till tvååker för att åka till stallet och hälsa på , tog en promenad med min gamla ponny i det fina vädret :)

Kom hem nu för en stund sen och vågar mig nog inte utanför dörren någe mer idag , hade tydligen varit värsta polispådraget här medans jag var iväg , nån jäkla galning som hade yrat runt med pistol :/ otäckt !

Nu blire filmmys med lite popcorn tror jag :)



Jag och syster redo för fest



Min gamla pärla <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lät som en lyckad dag!=)

Maartan sa...

Mycket lyckad :) hade varit ännu mer lyckad om jag fått träffa min älskade fru också <3

Anonym sa...

Aaw...saknar dig sååå <3