BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

16 augusti 2010

Tillbaka i Varberg!

Har kommit tillbaka till varberg efter en helt underbar helg i örebro, längtar redan tillbaka !
Har festat , ätit gott , myst massor och tillochmed fått tatuerat mig , det blev min älskade Feeses tassar på handleden :) Bild på det kommer framöver .


Som jag tidigare skrivit har jag haft mycket tid till att tänka och fundera över allt som hänt och även över mig själv m.m , mest i det stora hela liksom .
Nu den senaste tiden har jag funderat mycket över detaljer och sådära , och kommit fram till mycket om mitt egna beteende , varför jag betett mig som jag gjort i vissa situationer m.m och det är lite skrämmande att man varit som man varit men även en härlig känsla att inse detta så att man kan jobba på att bli en bättre människa !
Fortsätter det såhär så kanske man blir nästan perfekt en vacker dag ;) haha

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är redan världens bästa människa frugan <3

Maartan sa...

Aaaaw nu blev jag lite rörd frugan, det är du med <3<3

Anonym sa...

saknar dig <3<3

Maartan sa...

Saknar dig också darling <3