BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

31 juli 2010

Lördag

Trött och sliten trots att jag inte festade särskilt hårt igår.
Var inte på topp så jag blev hämtad redan vid tolv, vet inte vad det var med mig men hade verkligen ingen lust eller ork.
Piggnade dock till lite när jag kom hem , så jag kollade på tv och pratade i telefon till fyra imorse :)

Helena åker tillbaka till Norge på imorgon så nu har jag och Yvonne precis gått igenom alla hennes grejer för att försäkra oss om att inget som är vårat "råkar" följa med henne :P

Ikväll ska jag festa med min lillasyster , är inte värst pigg på det nu men har ett tag kvar på mig att ladda batterierna , man får ju liksom ställa upp för sina systrar ;)




Jag och min kära sambo !



Systrarna Knutsson har kastat in handduken för den här gången ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin du är min fru <3

Maartan sa...

Taack :) <3