BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

5 april 2011

Paket

Fick paket på posten idag , snabbaste leveransen jag varit med om hittills , beställde i lördags och de kom redan idag , bra service !
I paketet så fanns det fyra påslakanset och två badlakan, jäättefina :)

Har jobbat i horred idag , det innebär att jag måste åka tåg för att komma dit och som vanligt när jag åker tåg så hamnade jag även idag i närheten av en lite lustig människa .
Han satt med hörlurar på sig och var helt inne i sin egna värld , inte ens en explosion hade rört honom i ryggen tror ja.
Han sitter och diggar och mimar och helt plötsligt så börjar han spela trummor i luften .. hehe jag var lite sugen på att smygfilma honom men var lite för feg för de så de blev inget .

Imorgon ska syster tatuera sig för första gången och jag hoppas att ja hinner sluta i tid så att jag får se när hon gör det :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande, vad ska hon tatuera?=)
<3

Maartan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maartan sa...

Martina & Lizette har hon tatuerat in :) <3