BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

4 april 2011

Arg

Det är inte ofta jag blir arg nuförtiden , inte ofta jag känner någe överhuvudtaget längre men ändå ..
Nu är jag iaf arg och irriterad !!
Nu äre en månad sen jag flyttade in i nya lyan och sen dess har ja fått ringa fastighetsskötaren iaf en gång i veckan för att nånting krånglar.
Framförallt så äre avloppet som krånglar , det är stopp i det , det bubblar och har sig i toastolen, kan dusha i ungefär fem minuter innan det är översvämning i hela badrummet och när nån annan i huset spolar så kommer det upp vatten i min dush , skitäckligt!
Dom har varit här och "fixat" de tre ggr denna månaden och så har de varit bra i ungefär en dag sen är det samma skit igen .. Varför inte göra det ordentligt FÖRSTA gången så slipper man ringa och tjata hål i huvet på dom ?!

OCH nu har det dessutom börjar komma in myror , i mängder !!
Försökte gasa nåra av dom med hårspray i ren panik men det hjälpte sådär ...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har det inte lätt frugan:P <3

Maartan sa...

Nää de ska gudarna veta ;) haha <3