BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

17 mars 2011

Vinter / vår ?

Denna veckan har bara rusat förbi och imorron är de redan fredag igen. Samtidigt som det känns som att de var måndag igår så har man hunnit med så mycket, jag har tagit tag i mina promenader som tyvärr blivit lidande tack vare flytten och allt kring den, har tagit årets första ridtur i det härliga vårvädret med mina älskade systrar och jobbat en hel del såklart. Idag när jag gick min promenad längs strandis och såg solnedgången så spred sig ett lyckorus i kroppen, nästan så att jag vart lite rörd till och med, fick vårkänslor och det kändes som att våren, som jag så länge väntat på äntligen kommit. Men så tittar jag ut genom fönstret för en stund sen och ser att det är helt vitt på marken och snöar för fullt, så nu har jag krypit ner i sängen med en kopp te och ska nog snart dra täcket över huvudet och hoppas på att snön försvunnit imorron när jag vaknar. Snö finns förövrigt inte med på min tacksamlista, så den får jag faktiskt klaga på !

0 kommentarer: