BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

20 januari 2011

Oflyt , hela veckan ...

.. ja de skulle man kunna säga , började veckan med att försova mig, i tisdags fick jag punka på cykeln , igår försov jag mig igen , idag vaknade jag i tid meeen cykellåset hade frusit så ja kom försent idag också .. dessutom i ren Martinailska vred jag om nyckeln utav bara helvete, låset rubbade sig inte men de gjorde däremot nyckeln så den fick pappsen rätta till i ett skruvstäd!
De flyter på bra nu känner jag.
Undra va de blir imorron ?!

Tror att det är så gott som klart att jag får lägenheten (läs: råtthålet), så de får väl lov att bli den i värsta fall , fortsätter dock att hoppas på tvåan !
Vill bara att allt ska lösa sig till det bästa så fort som möjligt så att jag kan få lite ro i själen , är så stressad över allt och det börjar ta på krafterna nu .

Är nog frövrigt inte riktigt så diskret som jag trodde då min far visste exakt vem jag var hos i morse utan att jag sagt de , sa bara vilket område jag var på , kan inte vara ett bra tecken :P

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen dålig vecka du frugan. Måste ju nästan säga att du förtjänar dig en ordentlig sup nu till helgen bara för det:P <3

P.S. Håller tummarna för tvåan=)

Maartan sa...

Skoja inte , ja ska supa bort minnet av den här helvetes veckan ;) Haha
Aaw :) <3<3

Anonym sa...

Haha, den supen vill jag nästan se;) <3

Maartan sa...

Haha du är välkommen ;) <3<3

Anonym sa...

området som är? / nyfiken