BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

22 januari 2011

Anonym

Anonymt undanbedes .. tack!


Jag som hade tänkt ha en lugn och skön dag i soffan vart istället tvingad att cykla ner till stan , syster yster skulle tvunget ha cider!
Jag hoppades faktiskt för en gångs skull att cykellåset skulle ha frusit men det hade det såklart inte gjort utan gick istället upp lättare än vanligt.

Igår kväll var en gammal flamma som jag inte träffat sen innan jag flyttade till örebro över på ett par öl , trevligt att kunna umgås som folk liksom, senare kom även Mimmi över och vi hamnade tillslut nere på stan . Mycket trevlig kväll !
Nu måste jag dock städa efter gårdagen , mindre trevligt.
Ikväll kommer syrran hit och svinar med mig.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Typiskt va:P <3

Maartan sa...

Verkligen :P <3