BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

25 december 2010

Galen Julafton

Jag är i stort sett frisk, bara lite förkylning kvar men de är ju inte värst att grina över .
Igår var det julafton och det firades som vanligt hos mamma på morron, hos mormor över lunch och hos pappa på kvällen.
Den lilla julstämningen ja brukar få, brukar komma på just julafton men igår kände jag ingenting , kändes som vilken dag som helst förutom att man fick lite paket.
Efter allt julfirande så vart jag hämtad av Isak för att åka in till stan på fest , och ja, fest blev det , minst sagt.
Klockan halv sju imorse kastade jag in handduken.
Juldagen idag och det ska ju firas med fest det också , har dock inte någon direkt koll på vart fasen man ska ta ivägen , vet bara att jag måste fixa någe eftersom jag lovat syrran men de borde nog inte bli några problem för ALLA ska festa idag.

0 kommentarer: