BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

30 december 2010

Dagen innan nyårsafton...

... och jag har haft fullt upp de senaste dagarna , lite jobb , massa fix innan nyår .
Fick gjort ljusa slingor i håret igår , idag har jag varit till tandläkaren och fått ett tandsmycke igen , har saknat mitt gamla så mycke så var tvungen att sätta dit ett nytt , fjortisvarning sa nån och det är ute sa nån annan men de ger jag blanka fan i :P

Gick en promenad längs strandpromenaden idag , såå fint på havet nu , is så långt ögat kan nå , ska lägga upp bildbevis också till smartasset som sa till mig att havet minsann inte kan frysa till is .. pfft !

Nu ska jag snart bege mig ner mot stan för att ta tåget till götet , där jag ska befinna mig hela nyårshelgen , kommer bli galet tror jag !



0 kommentarer: