BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

10 november 2010

Ordning&Reda

Vill börja med att gratulera mig själv på namnsdagen;)

Idag efter jobbet så fick jag det där rycket som jag väntat på sen jag fick hämtat hem mina grejer , nämligen att få lite ordning på allt ,har tömt de flesta kartongerna nu , lagt undan i stort sett alla minnen som har med mitt liv i örebro att göra , inte för att det är jobbigt eller så , för jag känner att jag hamnat rätt nu , men orkar bara inte se det just nu .. En vacker dag så kanske man kan kolla tillbaka på det men just nu vill jag bara tänka på mig själv och köra mitt eget race :)

Har även fått i mig mammas mat och det är ju aldrig fel , fiskgratäng vart det idag :) Efter maten så stack jag hem till R en stund för lite mys framför tvn och nu äre läggdags , ny jobbdag imorron :)


"I'm done crying over you"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra där frugan=) <3<3

Maartan sa...

Yeey ;) <3