BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

11 november 2010

Katastrof

Kan inte kalla den här dagen någe annat än just katastrof.
Det började redan igår med att chefen ringer och säger att jag ska försöka bli klar en halvtimme tidigare på första jobbet idag, eftersom att det var bråttom till nästa.
Såå kände mig lite smått stressad över de redan igår.
Tro FAAN att jag ska försova mig just idag när jag nästan aldrig gör de annars.
Kom till jobbet 45 minuter försent , stressar runt som en idiot , mitt upp i alltihop ringer chefen och säger att det är ändrade planer , de hade bytat ställe som ja skulle vidare till , det var dessutom ett ställe som jag borde ha fått nån slags introduktion för att klara av allt man ska göra där, nää men vafan jag skulle bara se till så att 70 hungriga ungar fick mat , rena barnleken tydligen !
Meeen, bra som man är ibland så fixade man ju de också :)
Väl hemma så märker jag att jag har nycklarna till stället kvar i fickan så det var bara för mig att åka tillbaka .. haha

Nu sitter jag här och belönar mig med lite kladdkaka innan dushen , ikväll ska jag iväg och klippa mig :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, fy fan vilken dag:P <3

Maartan sa...

Skoja inte :P <3