BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

27 juli 2010

Weird

Var med om en väldigt skum sak här hemma för en liten stund sen eller ganska udda kanske man ska säga till och med .

För ett tag sedan så satt jag och min sambo och pratade om att toapappret tar slut så jävla fort hela tiden och vi funderade på vem det var som använder så mycket .
Och då säger hon att Helena (hennes syster som också bor med oss för tillfället) äter toapapper , och så skrattade hon lite.
Jag tänkte att hon säkert sa så bara för att skoja lite så jag funderade inte mer över det.
Men nu för en liten stund sen så går jag in på toaletten för att prata med Helena , då sitter hon där i full färd med att tugga i sig av en bit toapapper, jag frågade vad sjutton hon pysslade med och hon svarar helt allvarligt att " det är skitgott " och frågade om jag ville smaka en bit :P haha det är nog de mest udda jag vart med om på ett tag !

Nu håller vi på att fixa till oss och funderar på om vi kanske ska ta oss en trip till halmstad ikväll ;) får se vad vi beslutar oss för !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Weird är minst sagt:P

Maartan sa...

Haha eller hur :P