BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

27 juli 2010

Tillbaka !

Nu är det ett bra tag sen jag skrev här sist och det har hänt en hel del sen dess.
Mycket av det som hänt är väldigt tråkigt och jobbigt och gör fortfarande väldigt ont så jag orkar inte skriva allt i minsta detalj här!
Har blivit varbergsbo igen så resten kan ni ju räkna ut själva.
Har bott här sen början av juni så det är snart två månader.
Under tiden jag varit hemma så har jag tagit igen massa tid med alla mina vänner, jag har fått tid att hitta tillbaka till mig själv, fått lite perspektiv på saker och ting och haft myyyyycket tid till att tänka !
Har lärt mig en del om mig själv , saker jag gjort som jag kanske borde ha gjort annorlunda , saker jag gjort som jag kanske inte borde ha gjort överhuvudtaget och saker jag inte gjort som jag kanske borde ha gjort !
Har även blivit lite starkare i mig själv som person.
Ja mycket har hänt och jag trodde aldrig att det skulle komma med positiva saker men det visade ju sig att jag hade fel.

Och trots allt tråkigt och jobbigt som hänt så har den här sommaren varit en av dom bästa i mitt liv konstigt nog :)
Jag har fått en ny sambo , som jag känt och umgåtts med sen jag föddes:)
Allt går superbra men vi vänjer oss fortfarande ;)




Nu får det vara bra för idag men jag återkommer nog skulle jag tro =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka till bloggen frugan!:P
Ska bli kul att följa dig igen =)
Puss <3

Maartan sa...

Tack darling :) Puss <3