BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

20 mars 2010

Sjuk !

Ja då var det dags igen , för hosta , rinnande näsa och skallebank , häärligt !
Trodde jag hade avverkat den skiten i år redan men icke ..
Får hoppas på att jag blir frisk till nästa vecka bara , för då gör syrran och hennes karl ett nytt försök att komma hit upp , de gick ju sådär sist så vi får hoppas på bättre lycka den här gången :)

Jobbar den här helgen och så gör även min man så de blir inte många knop gjorda för oss utöver jobbet , men det kan väl vara skönt med en lugn helg nån gång emellanåt också , passa på att ladda batterierna inför nästa helg , misstänker att det blir fest båda dagarna då :)
Elin var över en sväng igår bara och glodde på let´s dance medans gubbarna var i garaget =)

Min annars så älskade katt har idag varit hatad ... när jag kommer hem ifrån jobbet idag , trött , snorig och helt vimmelkantig och bestämmer mig för att äta lite innan jag lägger mig i soffan och vilar , ser jag feesen gå mot sin kattlåda , inget konstigt med det men efter en stund så börjar jag misstänka att allt inte står rätt till , han brukar nämligen alltid krafsa och föra ett jädra oväsen i kattlådan när han är i den , jag hörde krafsandet idag men det lät inte som det brukar så jag går in och kollar , där står han och krafsar men inte i kattlådan utan på dörrkarmen och en liten bit bakom honom (JÄMTE kattlådan) ligger en skithög som såg ut att komma från en rottweiler eller nåt liknande och där står jag med den lilla maten jag hann få i mig på väg upp igen ... den tackar vi för Feesen !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Feesen då.:P

Maartan sa...

Jaa jädra skrälle :P