BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

25 mars 2010

Fortfarande sjuk!

Näsan är täppt och rinner om vart annat men det har jag inte haft tid att grubbla över idag , har nämligen yrt runt som en speedad duracellkanin här hemma , varvat mellan städ och lasta ur och ladda i tvättmaskinen ,fem maskiner vart det idag trots att det inte ens är en vecka sen jag tvättade sist , vart kommer all tvätt ifrån när man bara är två ?
Är iaf riktigt stolt över mig själv , att jag orkat allt detta trots att jag inte är på topp , men vad gör man inte när en av världens bästa systrar ska komma på besök :)
Dom ska åka hemifrån redan vid sjutiden på morgonen så då är dom nog här runt elva tiden skulle jag tro .. weeei
Vi ska börja med att gå på Marieberg en swäng och sen har jag lovat att göra min aasgoda tacopaj , den går alltid hem :)
På kwällen blir det feest sen får vi se vad som händer resten av helgen ..

Det var också meningen att min kära fru skulle komma och vara med och partaja men nu blir det tyvärr inte så , trååkigt tycker jag eftersom jag saknar henne väldigt mycket !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Naawww, frugan då. Önskar jag kunde vara med, men nu är det som det är, tyvärr!=( vi får leka en annan dag!=)
Och du, duracellkanin, du är bra rolig gumman!=)

Maartan sa...

Haha ja , måste ju lattja till det lite ibland :P <3

Anonym sa...

Hihi :P