BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

16 maj 2012

Efterlyser

Den starka Martina som nu har funnits inom mig i ungefär två år , hon som inte låter sig trampas på och som kör sitt eget race oavsett vad andra tycker , verkar ha försvunnit , den senaste veckan har varit jättetuff och jag har varit nära gråten flera gånger , jag hatar att gråta så änsålänge har jag lyckats skjuta undan den , men ändå , brukar inte vara nära till gråt i första taget nuförtiden , brukar inte låta mig påverkas av andra , men just nu så finns det någon som påverkar mig , väldigt mycket !!!

Martina , kom tillbaka , jag saknar min styrka !!


3 kommentarer:

Anonym sa...

handlar inte om att hitta sig själv utan att skapa sig själv.
stanna upp och tänk igenom detta: du kan göra precis vad fan du vill.

Yvonne sa...

Du vet vart jag finns om du behöver en kram eller någon att använda som slagpåse <3 puss

Maartan sa...

PUSS <3