BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

17 augusti 2011

Att älska sig själv

Läste precis en text .. Bland annat stog de att man måste kunna älska sig själv innan man kan älska någon annan .. Helt plötsligt så känner jag mig inte så stark längre , jag kan inte älska någon igen som ja känner just nu , jag ryser av tanken på de .
De stog också nånting om att prata ut och våga visa sina känslor .. Jag pratar inte om känsliga saker , gråter inte gärna , helst inte alls faktiskt ..

Mår visserligen bra nu , men när jag tänker efter så skjuter jag undan sånt som är jobbigt att tänka på , om nån frågar om något som är jobbigt så byter jag oftast samtalsämne .. Jag kanske inte känner mig själv så bra som jag trodde , vet inte om ja älskar mig själv , hur gör man de ?!
Shit vad snurrigt allting blev ...

0 kommentarer: