BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

31 mars 2011

Trött

Försov mig skapligt imorse , vaknade fem i sju , skulle med tåget som gick tio över, jag hann med de men de var fanimej precis, dörrarna stängdes precis när ja klivit på !
Har nog aldrig hoppat i kläderna så fort och hade snuten kört förbi när ja cyklade ner till stan så hade jag nog fått fortkörningsböter för jävlar va ja trampade .. haha !
Väl på jobbet så flöt allt på bra hela dagen konstigt nog!

Fick även reda på att jag eventuellt ska få några veckors vikariat i slutet på april på mitt favvoställe, och att jag ska vara där minst fyra veckor i maj-juni :D
Det gjorde min dag skulle man kunna säga , så skönt att vara uppbokad så man slipper gå och undra vart fasen man hamnar , och att det dessutom blir på favvostället är ju guld värt !!

Nu ska jag avnjuta en liten fruktsallad sen blire bingen , ska upp i ottan imorron igen !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha frugan, kan bara föreställa mig dig trampa så in åt helvete på den där stackars cykeln:P

Maartan sa...

Haha jaa helvete vad de gick vill ja lova ;) <3<3