BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

12 februari 2011

Underbara lördag

Min första tanke när jag slog upp ögonen idag och såg att klockan bara var nio var "Vafaan , ja har ju sovmorron " , men när ja kände efter och märkte att jag faktiskt var pigg och utvilad och det dessutom är strålande sol och blå himmel så gör det inte så mycket.
Nu kan jag ju faktiskt försöka ta vara på dagen vilket jag brukar vara riktigt dålig på , kan ju ta den där promenaden som ja inte fick tagit igår , plocka lite härhemma och kanske umgås lite med min kära mamma och bara njuta av att vara ledig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det sägs att det ska bli lika fint väder även denna helg, weeiii=) I Varberg också=)

Maartan sa...

Jahaja , känns väldigt långt bort just nu då det har snöat idag =/ Pissväder !! Pusss <3<3<3