BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

6 februari 2011

Söndag

Söndag , IGEN .. behöver väl knappt säga att även denna helg gått på tok för fort.
Flyttstädet i fredags flöt på hyfsat bra , vi höll på i nio timmar, vi var helt slut efter det men det kunde ju ha varit värre.
Blev lite knivigt när vi skulle putsa fönstren utvändigt bara , då vi båda är lite korta i rocken och vi hade en för liten trappstege. Har sagt till chefen att vi behöver en högre så får väl se till nästa gång . Fick göra det bästa av situationen sålänge!



Hade filmmys på kvällen med min före detta sambo , vi kollade på en väldigt sorglig film som mitt gamla jag brukade gråta sig igenom men jag fick inte fram en tår denna gången och kom även på att jag inte gråtit på några månader , mitt gamla jag grät nästan varje dag :/

Igår var vi ute och slirade lite , helt okej kväll tills det vart dags för hemgång och nån jävla dåre bestämmer sig för att följa efter mig , får ju självklart panik och ringer till massa folk för att ha sällskap medans jag går , fick tillslut tag på en vän och min förföljare gav upp , jävla tur de !!

Idag har jag vart ute i tvååker och hjälpt mina systrar och pappa att fixa i ordning lite i nya stallet som de ska flytta hästarna till , kommer bli hur bra som helst när det är färdigt !!

0 kommentarer: