BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

15 januari 2011

Lägenhet

Blir ju som sagt hemlös om lite drygt en månad nu , letar febrilt efter nånstans att ta vägen men det har sett rätt hopplöst ut måste jag säga .
Fick lite av hoppet tillbaka i veckan då en bekant till mig har en lägenhet som hon vill bli av med .
Det är inget kösystem på den heller utan ja har fått skriva upp mig på en intresselista för just den lägenheten hos fastighetsägaren, som ska höra av sig nästa vecka .
Nackdelen är att den här lägenheten är på endast 18 kvadrat, alldeles för liten men de kanske får lov att duga sålänge liksom.
Ska iaf åka och kolla på den imorron och sen får vi hålla tummarna på att jag får den .

Nu ska jag iväg på inflyttningsfest och hinka lite vin för ovanlighetens skull !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får det kul gumman <3

Maartan sa...

Tack :) Jag hade kul ;) <3