BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

3 januari 2011

Det gångna året-2010

2010 började väl inte på bästa sätt , första halvan av året kunde ha kvittat känns de som .
Känns lite sorgligt att säga så på ett sätt , för allt var inte alltid dåligt men i det stora hela så visste vi nog båda två innerst inne att det skulle sluta såhär långt innan det faktiskt gjorde det, men samtidigt så tvivlade jag aldrig förrän de var över och började om på nytt. Komplicerat men kan tyvärr inte förklara det på ett bättre sätt.
Andra halvan däremot var riktigt bra får jag nog lov att säga , även om det hände lite tråkigheter så kan jag idag inte se de som något dåligt, det var menat att bli såhär helt enkelt.
Har haft den bästa sommaren någonsin.
Jag har fått hitta tillbaka till mig själv , hitta nya sidor hos mig själv , både bra och dåliga.
Jag har blivit varbergare igen, har tagit igen massa tid med mina älskade vänner och även lärt känna massa nya människor och funnit nya vänskaper.
Jag har fått jobb , två stycken till och med , och hoppas på att få fast anställning inom en snar framtid.
Jag trivs med mitt liv nu och mår bra i mig själv , självklart äre kämpigt med jämna mellanrum men det är sånt som hör till , de kommer man inte ifrån helt enkelt.
2010 är nu förbi och jag lägger det bakom mig och blickar framåt.
Nytt år, nya tag och möjligheter , 2011 ska bli ett bra år har jag bestämt!

0 kommentarer: