BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

20 december 2010

Sjuk & Hemlös

Sjuk som ett as , febrig och jävlig , dock lite bättre idag än va de va igår , hade sån feberfrossa så jag trodde att jag skulle avlida ..
Fick skjuta upp dagens jobb till onsdag , hoppas på att jag är hyfsat fräsh tills imorron för då är det sista dagen på mitt vikariat och det vill jag verkligen inte missa ..

Hemlös är jag också snart , min kära sambo sa upp lägenheten idag , såå lite smått panikslagen är man allt då det i dagens läge är nästintill omöjligt att få tag på lägenhet i varberg.

Har vart över till mamma och fått lite mat i magen tidigare ikväll, innan jag gick dit så slängde jag in en maskin tvätt , kände att jag fick lov att göra nån sorts nytta idag då jag bara legat på soffan och i sängen .
När jag kommer hem från mamma så är maskinen klar , bara att hänga upp skiten så äre klart liksom , meen slut i huvet som man är så hade jag glömt att lägga slangen som spottar ut vattnet igen i badkaret så det var vatten i hela badrummet.
Flyter på bra för mig som vanligt ... eller inte !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Frugan i ett nötskal:P

Maartan sa...

Skoja inte :P