BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

1 december 2010

Fullt upp

Har haft en superdag och fått gjort riktigt mycket ..
Började dagen med lite jobb och när jag slutade så åkte jag och syster upp till ullared för att träffa min gamla svägerska från örebro , såå kul att se henne igen , vi fikade och snackade skit , jag fick även köpt ett par varma gosiga dunsockar som dessutom var rosa , kan inte bli bättre ju ;)
Efter ullaredsbesöket åkte vi vidare mot tvååker , hade lovat att hjälpa syster i stallet eftersom hovslagaren skulle komma , mysigt att vara i stallet ibland , kallt som in i helvete idag dock , frös som tusan och tappade känseln i fötterna där ett tag ( pappa bara skrattade åt mig och frågade om jag blivit en "stabo") :P
När vi kom hem från stallet så hade pappa gjort varm choklad och skinksmörgåsar till oss så lite synd om oss var det nog ändå ;)
Väl hemma i stan igen fick jag besök av Malin och först nu har jag satt mig ner för att varva ner och snart äre läggdags !
Måste säga att jag är riktigt nöjd med den här dagen :)

0 kommentarer: