BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

9 november 2010

Snö

Såhär såg det ut i morse när jag gick iväg till jobbet.
I vanliga fall när den första snön faller så brukar jag bli glad , trots att jag inte gillar vintern så äre ändå en viss känsla med den första snön, men idag ville jag bara grina kändes det som , är inte redo för vintern detta året :/

Har jobbat både igår och idag , och visst äre väl märkligt att vissa dagar så är de inge jobb alls medans andra dagar så kommer allt på en gång.
Det vart fyra jobb för mig igår , hade tiden funnits så hade det blivit fem , och idag har jag varit till två jobb , men jag klagar inte , jag trivs som fisken i vattnet :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det skönt att göra lite nytta ibland=) <3

Maartan sa...

Jaa det är ju helt fantastiskt :) <3