BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

17 november 2010

Onsdag

Vad som imorse kändes som en blivande låång dag , känns mer som att jag snabbspolat igenom, tiden har gått så fort idag .. Städade först hos farmor&farfar och fick mat där, sen vilade vi middag innan det var dags för mig att sticka iväg på jobb, och vips så var halva veckan överstökad helt plötsligt och min födelsedag närmar sig med stormsteg :)
Nu har jag precis varit och ätit hos mamma och hon var även snäll och masserade mina stela axlar med lite heatlotion så nu känns det som att dom brinner istället :P

En sak som slog mig innan idag var att jag inte känt av höst/vinter deppet lika intensivt som jag annars brukar göra , kan det tyda på att jag aldrig mått riktigt bra överlag innan kanske ?!
Klart att jag fortfarande har mina dagar då jag bara vill gräva ner mig , men vem har inte såna dagar liksom , förut har jag känt så hela hösten och vintern igenom.
Sånt som har varit en ren pina innan är inte längre så jävla hemskt och det är fruktansvärt skönt faktiskt , känns som att det håller på att bli människa av mig och att jag också ska få må riktigt riktigt bra en vacker dag , en superhärlig känsla förövrigt :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste kännas underbart frugan <3<3

Maartan sa...

Oooom de gör :D:D:D bara du som fattas nu :) <3<3<3

Anonym sa...

Awww frugan då, saknar dig såååååååå <3<3

Maartan sa...

Saaknar dig med darling <3