BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

4 november 2010

Mår bra !

Jag mår superbra nu , kan inte minnas riktigt när ja mådde såhär sist , konstigt nog.
Underbart att få ha Feesen hos mig hela tiden , han har sovit bredvid mig varje natt sen vi kom hem och det är så himla mycke skönare att vakna när man har en kramgo katt i famnen :)

Jobben går också framåt känns de som nu , har två stycken och det blir mer hela tiden , så häärligt att få jobba :)
Vart precis uppbokad hela nästa vecka , änsålänge har jag bara hoppat runt på olika ställen så det ska bli skönt att faktiskt få vara på ett och samma ställe en stund, ska dit och jobba imorgon också för att se vad det är jag sa göra nästa vecka då ja kommer vara själv:) Och så håller vi tummarna för att det går som vi hoppas med det andra jobbet, kanske blir ett kundbesök imorgon också :)

För övrigt så ser lägenheten ut som skit för tillfället , kartonger och grejer överallt , måste packa upp , och packa om vissa grejer , ingenting ligger liksom i nån särskild ordning då jag bara slängde ner allt för att komma iväg så fort som möjligt .. lite ska även upp i lägenheten såå här lär jag ju inte bli rastlös på ett tag iaf :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att allt börjar ordna sig frugan=) <3<3

Maartan sa...

Jaaa som faan , de här va nog meant to be så att säga ;) <3<3<3