BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

21 november 2010

Kanonhelg

Ja det här har verkligen varit en kanonhelg, minst sagt.
Fyllde år i fredags och det började märkas redan tidigt på morron när alla grattis hälsningar började ploppa in , och på kvällen hade jag en förfest härhemma och det vart jättelyckat :)
Igår hade jag lite kalas på dagen och på kvällen festade jag och syster till det och var ute på krogen och slirade , himla trevligt det också :)
Idag har det varit kalas ute hos pappsen för mig,honom och farmor som även dom fyller nu i dagarna :)
Mår som en påse skit idag men det är det lätt värt den här gången !
Tack för alla gratulationer och tack till er som var med och gjorde min helg , ni är bäst, jag är lyckligt lottad som har så underbara vänner !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad glad jag blir=) Det förtjänade du <3<3

Maartan sa...

Aaaw tack frugan :) <3