BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

25 november 2010

I'm back

Äntligen har jag fått energin tillbaka , och nu är jag den glada Märta igen :)
Slutade tidigt idag så jag passar på att pyssla och tvätta lite här hemma , skulle även bytat skenor i garderoben som man hänger hyllorna på , meeen som alltid när jag ska göra nåt så äre alltid något som sätter käppar i hjulet . Den här gången var hålen för små och skruvarna för stora , inget som inte lite våld kan lösa tänkte jag men de ville sig inte .. tror ni jag skrek och slog där ett tag eller ? Nääe så illa vare inte men det var inte långt ifrån , så typiskt att det ska krångla när man är igång och ska göra lite nytta!
Har lagt skiten åt sidan nu så får vi se om min helgsambo kanske kan hjälpa mig sen :)
Nu ska jag snart fixa till mig lite för att sen åka ner på stan med mammsen och köpa ett par superläckra skor för presentkortet jag fick av svärmor och svärfar :)


Ciao !

7 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ser mig det framför mig nu, när du med lite våld försöker lösa det:P hihi <3

Maartan sa...

Haha säkert en ganska rolig syn för en åskådare (på säkert avstånd då förstås) ;) <3

Anonym sa...

A men precis, skulle inte vilja stå nära dig när du får ett utbrott liksom;) <3<3

Maartan sa...

Nej det vore fruktansvärt dumt faktiskt ;) haha <3<3

Anonym sa...

Känner lite så jag med faktiskt:P puss <3

Maartan sa...

Hihi ;) pusss <3

Anonym sa...

<3 <3