BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

23 oktober 2010

Telefonterror

Okej först och främst skulle jag bara vilja säga att folk som enbart hör av sig när dom har någe att gnälla och klaga över behöver inte göra sig besväret att höra av sig alls ... Tack!

Har jobbat lite i veckan och jag blir lika glad varje gång jag får en förfrågan om jobb , trivs superbra och det är inte så jobbigt att flänga runt på massa olika ställen som jag trodde att det skulle vara , snarare tvärtom, man hinner ju aldrig liksom tröttna på ett ställe och man får träffa massa härliga människor.
Kan inte bli bättre ju , finns inte mycket som är tråkigt just nu måste jag säga :)

Vart lite fest hemma hos Isak igår , mycket trevligt och jag höll mig hyfsat lugn, åkte vidare hem till R men där blev jag bara kvar i ungefär tio minuter för att sedan åka hem och sova , allt frid och fröjd till klockan sex imorse , aldrig sett på maken till telefonterror , låt mig sova för fan !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aldrig kul när folk inte förstår att man kanske inte är så sugen på att prata i telefon mitt i natten, när man VILL SOVA!=) haha

Maartan sa...

Men eller huuuur ;)