BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

16 oktober 2010

Sjuk

Har fått jobba lite även denna veckan , gött som fan:)

Jag mår så bra just nu så det är heelt sjukt , trodde inte att man kunde vara så glad, går verkligen runt och ler konstant, fruktansvärt häärlig känsla måste jag erkänna.
Även andra märker detta tydligt, fick höra häromdagen att det riktigt lyyser om mig :)

Det blev lite fest här igår, blev även en sväng på krogen och lite efterfest, så jag är lite sjuk idag men lika glad är jag för de :P
Har inte blivit många knop idag, har endast förflyttat mig från sängen till soffan, och som det känns just nu kommer jag nog stanna i soffan resten av kvällen.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad glad jag blir när jag hör hur lycklig & glad du är gumman <3

Maartan sa...

Taaack darling <3