BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

5 mars 2010

Boring!

Fredag igen och här sitter jag i min ensamhet och har förjävla tråkigt , Jocke är i väg på grabbkväll för ovanlighetens skull!

Inte ens frugan har jag idag , hon är i Dubai och har det skönt den lilla råttan :P
Kom heeem nu frugan för fasen, dålig stil att lämna mig här ...




För övrigt så är jag inte särskilt nöjd med mitt liv som det ser ut nu , jag vill ju liksom jobba och tjäna massa pengar men det verkar nästintill omöjligt ..
Jag söker och söker jobb efter jobb men fan asså det är svårt , men skam den som ger sig !

Nu ska jag fortsätta att knapra på mina egengjorda popcorn och kramas med min älskade Feese , vääärldens bästa Feese !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig massor frugan. Har skrivit ett inlagg pa min blogg om du vill se!:) pussss <3 <3

Maartan sa...

Saknar dig me honey .. Jaa jag såg de , äntligen =) Hoppas att du har det bra .. kommer du hem på fredag eller lördag ? pussss <3