BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

16 februari 2010

Pontiac

Ja då var man hemma igen, haft det lika mysigt i stallet som vanligt.
Men vilken jävla åktur Pontiac (hästen) bjöd på idag , vi skulle galoppera i lugn takt på en ganska lång raksträcka men hästarna tyckte inte riktigt som vi så dom tog saken i egna händer .. Jag och Pontiac låg bakom den andra hästen men det tyckte inte han var någe kul så han sprang upp jämsides istället och då började hästarna springa ikapp med varandra , och där satt jag och Hanna som två små flugor och hade inte ett dugg att säga till om medans hästarna bara sprang fortare och fortare.
Jag trodde nästan att jag skulle dö där ett tag men vi fick stopp på krakarna till slut och bestämde oss för att ta de lugnt resten av vägen , haha ;)
Så nu har jag även varit med om hur det är att sitta på en skenande häst , jag som bara har suttit på skenande ponnysar innan :P

Nu sitter jag här hemma i min ensamhet , Jocke är iväg och dricker bärs med grabbarna , var ju säkert två veckor sen han fick ta en bärs sist , stackarn !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du det där lät otäckt, skulle nog skita på mig av rädsla.
Och bärs med grabbarna, oväntat? Svar: Nej!;)

Maartan sa...

Jo lite otäckt var det men det var kul samtidigt =)
Haha eller hur ;)