BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

9 februari 2010

Kvinnligt värre

" Det var en gång en man som satt på en pub helt ensam.
Men så kom det en snygg kvinna som mannen följde med hem.
Dom hade lite kul i sängen men plötsligt såg mannen ett foto vid
sängkanten av en annan man.
Han blev misstänksam och frågade:
- Är det där din make ?
- Nej då, svarade kvinnan och flyttade sig lite närmare honom.
- Men är det din pappa då ?
- Nej, sa kvinnan och nafsade honom på örat.
- Är det din bror ?
- Nej, sa kvinnan, det är jag innan operationen. "

I brist på annat att göra så sitter jag och läser Aschberg och Fylkings vitsbok, haha ;)
Börjar bli skapligt trött på att ligga i soffan och vara sjuk , och det har bara gått en dag ,brukar iofs inte göra så mycket på dagarna men mer än att ligga på soffan i alla fall .
Jag har liksom ingen ork i kroppen , är helt matt , tog en liten promenad till ica innan , och när jag kom hem kändes det som att jag sprungit runt stan!
Är helt öm i huden också , vet inte vad det är , det gjorde ont att dusha till och med :/
Nää nu får det fan räcka med gnäll för idag ..

Bye!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, frugan då, man märker att du är rastlös!:P

Maartan sa...

Haha eeeller hur ;) <3