BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

26 februari 2010

Helg igen då , och nu skulle min syster ha varit här egentligen men som vanligt när man sett fram emot något så blir man bara besviken !
Så det blir alltså ingen födelsedagsfest för henne ikväll , fick avboka det!
Jag ska på kalas istället , min svägerskas man fyller år .

Imorgon ska jag festa med min kära fru iaf , kanske fler om det är någon som vill , annars blir det bara jag och frugan men det brukar ju bli hur bra som helst =)

Just nu håller jag på med tvätten , har bäddat rent sängen och ska snart tvätta mig själv också , kanske ska försöka mig på att tvätta feesen också när jag ändå håller på , måste bara försöka hitta kläder som är klöståliga först :/


2 kommentarer:

Anonym sa...

Naaww, sötaste bilden på feesen!=) Jajjemen, imorgon blir det party, det vet du!;) Ha det så kul ikväll!=) Puss <3

Maartan sa...

Eeller hur ;)Jajemen ikwäll så jävlar ;P <3