BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

19 februari 2010

Fredag

Ja då var det fredag än en gång och nu är det bara en vecka kvar tills syrran och hennes karl kommer upp :)

Ikväll ska vi på 50 årsfest med Hollywood tema!
Jag har ju som ni kanske vet inte så värst bra fantasi så jag ska bara klä upp mig och göra lite hollywoodlockar i håret , gubben sa igår att han kanske skulle ta sin kostym och det tyckte jag lät bra för då kan vi ju låtsas att vi är klädda för att gå på röda mattan i Hollywood :P .. Det tyckte han lät som en bra ide så vi började rota runt här hemma efter just en röd matta eller nåt som liknar en röd matta men det enda vi hittade var ett rött skrynkligt badlakan så där gick väl den planen i kras lite kanske :P
Men finklädda blir vi ju iaf ;)

Nu ska jag börja den långa resan till ett snyggare jag ! Haha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter riktigt kul med fest som har Hollywood som tema! Vill också!:P
Stryk den där skiten nu så ni kan komma in till svärmor&svärfar på en röd "matta"!:P

Maartan sa...

Haha jaa får se om ja hinner ,måste ju hinna stryka till mig själv först :P <3