BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

11 februari 2010

Elefanter till grannar ?

Ja det är fan så att man börjar undra iaf .. Det spelas musik till sent på nätterna vare sig det är vardag eller helg , men inte nog med det så ska det stampas takt i golvet också , låter ju för helvete som en jävla elefantarme!
Jag har hittat en tennisboll som jag använder flitigt att kasta upp i taket vill jag lova och det hjälper ... för stunden i alla fall !
Fan vilket jävla folk det finns alltså , det kommer inte dröja länge till innan jag personligen kommer gå upp dit och säga ifrån !
Dom håller även på just i detta nu , kanske därför jag sitter här och klagar , behövde liksom skriva av mig lite och det funkade för nu är det bättre igen ;) haha


/ Bitterfittan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, frugan...elefantarme, den var bra!;P
Du får allt ta och säga ifrån om dom fortsätter, men då vill jag vara med och se det!;)

Maartan sa...

Haha absolut ;)