BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

23 januari 2010

Lördag

Min tid som blond är snart över , fick en allergisk reaktion som var värre än dom andra två tillsammans igår när jag färgade min utväxt:(

Så nu funderar jag för fullt över vad fasen jag ska ta mig till med mitt hår , vill ju vara blond !
Men har inte så mycket val längre , får väl kanske bli något åt det ljusbruna hållet , vägrar göra det för mörkt , det skulle inte passa mig .

När min allergichock lugnat ner sig igår så halkade jag iväg mot Veron för en myskväll med henne och Elin , vi käkade tacos och kollade Let´s Dance , supermysigt !

Har jobbat en stund på morgonen idag , försov mig för andra gången i rad:/
Har aldrig försovit mig så mycket som jag gjort sen jag skaffade min nya telefon, måste nog införskaffa mig en riktig väckarklocka !

Ska jobba imorgon också så ikväll blir det hyfsat lugnt .

Nu ska jag springa bort till affären , sen ska jag försöka mixa ihop en smoothie som min svägerska gjorde häromdagen , sketagoo :)

Bye bye

0 kommentarer: