BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

29 januari 2010

Ensam är stark

sägs det men fan inte när det spökar , känns fånigt att säga att det spökar men det har det fan gjort här i lägenheten idag , två gånger!
Jocke har en radiostyrd bil som står på en hylla ganska högt upp ovanför tvn, första gången så gasade den till av sig själv , andra gången gasade den och körde ner på golvet :/
Det kan bara inte vara möjligt att den gör så av sig själv eftersom den har en on/off knapp undertill och man behöver en kontroll för att gasa och styra den :/
Jag sket fan nästan på mig ..

Nu har jag precis klivit ur dushen , ska fixa till mig lite sen kommer Veron , då ska jag göra en tacopaj sen ska vi gå på bio : Snabba Cash , bryr mig inte så mycket om själva filmen , vill bara titta på Joel Kinnaman ;)
Och efter bion ska vi dricka vin och svina :P


0 kommentarer: